środa, 9 listopada 2016

The Pokémon Book Tag

The Pokemon Book Tag
(grafika mojego autorstwa) 

Zapraszam Was na The Pokémon Book Tag, do którego nominowała mnie dawno temu Majka z majkabloguje.blogspot.com :) Co prawda szał na Pokemony raczej już minął, ale nic nie szkodzi, bym zrobiła ten tag, prawda? 

1. Twój startowy Pokemon – pierwsza książka, która rozpoczęła twoją przygodę czytelnika.
Teraz już nie pamiętam, ale pewnie wszystko zaczęło się od baśni.

2. Pojawienie się legendarnego Pokemona – książka podpisana przez autora.
Niestety, nie mam takiej.

3. Magickarp ewoluował w Gyaradosa! – książka, której początek był słaby, ale okazało się, że jest bardzo dobra.
Światła pochylenie Laury Whitcomb. Na początku jakoś nie mogłam się wgryźć w lekturę, ale potem było już tylko lepiej. 

4. Jigglypuff śpiewa – książka, która sprawia, że zasypiasz.
Kelnerka na Manhattanie. Jakoś nigdy nie potrafię dokończyć jej czytania. 

5. Skitty przyciąga swoją uwagę – książka, w której ostatnio jesteś zakochany.
Nieustannie w Między życiem a życiem Jessiki Shirvington ♥ 

6. Elitarna czwórka – twoje cztery ulubione książki.
Przepraszam, ale ja naprawdę nie potrafię wybrać.

7. Twój Pokedex – zdjęcie książek, które już „złowiłeś”.


Tak to mniej więcej wygląda... A raczej wyglądało, bo to zdjęcie robiłam ze trzy miesiące temu, a w tym czasie moja kolekcja zdecydowanie się powiększyła :P 

8. Masterball – książka, którą chcesz mieć tak jak trenerzy Pokemonów Masterball.
Dużo jest takich książek, aczkolwiek ostatnio mam ogromną ochotę przeczytać Tajemną historię Donny Tartt. I swój własny egzemplarz tej powieści również chciałabym posiadać, ale chyba na razie wypożyczę go z biblioteki, bo ostatnio natknęłam się tam na tę książkę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz