czwartek, 3 listopada 2016

Space Book Tag

Space Book Tag
(grafika mojego autorstwa)

Tag znaleziony u Agnieszki :)

1. Słońce – książka z gorącym bohaterem/bohaterką.
Utrata i Wes. Dużo razy już wspominałam, że mam na punkcie tego bohatera prawdziwą obsesję :D

2. Merkury – mała, lecz dobra książka.
Magiczny ogród Sarah Addison Allen. Uwielbiam tę książkę i żałuję, że nie jest dłuższa.

3. Wenus – książka z dobrą główną bohaterką.
Savannah z I wciąż ją kocham. Pomagała budować domy dla biednych rodzin, a potem założyła farmę z końmi dla dzieci z autyzmem, które mogły tym samym korzystać z hipoterapii. 

4. Ziemia – dość duża, ale przyjemna.
Harry Potter i Zakon Feniksa . Do Harry'ego zresztą mam szczególny sentyment.

5. Mars – książka bliska Twojemu sercu.
Między życiem a życiem. Pokochałam tę opowieść i zajmuje ona szczególne miejsce w moim sercu.

6. Jowisz – największa cegła w Twojej biblioteczce.
Definitywnie Królowie przeklęci.

7. Saturn – książka nie z tej Ziemi.
W ramionach gwiazd, bo akcja toczy się nie na Ziemi. Oprócz tego jeszcze Córka dymu i kości - tam był wątek z innym światem.

8. Uran – niezła książka z niebieską okładką.
Playlist for the dead. Zdecydowanie była niezła, ale bez większego szału.

9. Neptun – najdłuższa seria z całej kolekcji.
Dary Anioła, chociaż na razie mam dopiero cztery tomy. 

Nominuję wszystkich, którzy mają ochotę zrobić ten tag :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz